دستگاه ضبط کننده دیجیتال (DVR) داهوا یکی از محصولات تولیدی شرکت داهوا تکنولوژی می باشد که محصول رده بالای این شرکت محسوب می شود که توسط فروشگاه سماتلکام عرضه و به فروش می رسد .

دستگاه ضبط کننده دیجیتال یا دستگاه DVR

تامین ضمانت محصولات شرکت داهوا ( از جمله همین دستگاه ضبط تصویر ) توسط شرکت فراگستر است که بسیار معتبر بوده و در پاسخگویی به مشکلات پیش آمده بسیار فعال می باشد پس اگر قصد خرید دستگاه ضبط کننده دیجیتال (DVR) را دارید با ما تماس بگیرید .

دستگاه ضبط تصویر

فروشگاه سماتلکام فروش محصولات خود را با قیمت همکاری دارد برای اطلاع از قیمت همکاری دستگاه ضبط تصویر با ما در فروشگاه اینترنتی سماتلکام تماس حاصل فرمائید .

 

::.  قیمت های ما را با دیگر فروشگاه ها مقایسه کنید  .::

چرا فروشگاه سماتلکام ؟

فروشگاه اینترنتی سماتلکام با توجه به خواسته و نیاز مشتریان و کاربران ایجاد شد تا در زمینه دوربین مدار بسته و تجهیزات شبکه نیازها را مرتفع کند و این پاسخگویی به صورت اینترنتی و بدون معطلی باشد ، کافیست با ما در فروشگاه سماتلکام تماس حاصل کنید تا از منصف ترین فروشگاه اینترنتی فروش لوازم دوربین مدار بسته  را با گارانتی فراگستر  و با بهترین قیمت برای فروش دارد .

از طرفی فروشگاه سماتلکام مایل به فروش محصولات با قیمت همکاری است برای دریافت راهنمایی در این بخش باماتماس بگیرید .

شماره تلفن شرکت سماتلکام :   ۰۲۴۳۳۷۴۵۸۳۸ 

برای راهنمایی و آشنایی از قیمت دستگاه ضبط کننده دیجیتال با ما همراه باشید .

داهوا بهترین و بروزترین برند دستگاه ضبط کننده تصویر دوربین مداربسته :

شرکت داهوا تکنولوژی با آنکه کار خود را در سال 2001 آغاز کرده است اما با پشتکار و خلاقیت و فناوری توانست خود را در سال 2017 سومین برند معتر در بین 50 برند کند و امروزه بهترین محصولات با کیفیت عالی و با قیمت خوب عرضه و به فروش برساند .

دستگاه DVR چیست ؟

دستگاه ضبط کننده دیجیتال یا همان دستگاه DVR  که وظیفه های زیر را انجام می دهد  :

  • فشرده سازی و ذخیره سازی ویدیو ها
  • نمایش ویدیو ها
  • کنترل دوربین های مدار بسته (گردش و زوم )
  • کنترل حالت ها رنگ ها و زمانبدی تصویر برداری

به غیر از این دستگاه ضبط کننده دیجیتال شما می توانید از سایر محصولات فروشگاه سماتلکام در حوزه تجهیزات شبکه نیز دیدن بکنید .