سماتلکام

شرکت سفیران موج ارتباط ( سماتلکام ) همزمان با اعطای مجوز های جدید توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ثبت رسید تا بصورت تخصصی و سازمان یافته بخش مشاوره ، طراحی و اجرای شبکه های ارتباطی را راهبری نماید . مدیران شرکت سماتلکام از مدیران اسبق و توانمند شرکت های مختلف فعال در زمینه IT هستند که در غالبی تخصصی تر به ارائه خدمات در حوزه های جدید مشغول هستند .

اهداف شرکت سماتلکام

همواره اهداف مدیران متعهد و همکاران متخصص ما بر شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات بهینه مبتنی بر پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا به سراسر کشور می باشد .
هم اکنون این مجموعه شامل 4 واحد جداگانه طراحی و اجرای شبکه های ارتباطی ، مشاوره و نظارت بر اجرای طرح های انفورماتیکی ، فروش سخت افزار و بخش تخصصی خدمات سیستم های نظارت تصویری و اکسس کنترل می باشد و با گردآوری این بخش ها تحت نامی یکسان سعی در ارائه کامل خدمات IT به سازمان ها و نهادهای دولتی ، شرکت های خصوصی و اشخاص دارد .

بالا بردن کیفیت کارهای ارائه شده در چهارچوب استانداردهای حاکم ، امری نیست که به طور اتفاقی حاصل گردد . دیدگاه بلندمدت در تحقیق ، تولید ، عرضه و پشتیبانی از جمله نگرش راهبردی ما در کار است ، نگرشی که به شهادت آنچه انجام گرفته است برای مجموعه سفیران موج ارتباط تخصص و برای مشتریان آن رضایت را به همراه داشته است .